donderdag 29 november 2007

De laatste tijd is dit blog weer stilgevallen... En tijdens de vakantie zal ik wel niks te melden hebben behalve lees- en slaapavonturen. Het einde van het trimester is druk geweest! Ik heb mijn laatste essay gehad, mijn eerste vergadering met de andere redactieleden van the Mays (!), en ik moet nog inpakken.

Vandaag was het kerstdiner, omdat er tijdens de echte Kerst iedereen naar huis gaat. Maar hoe meer feestdagen, hoe beter! De formal hall is helemaal kerstig gemaakt, met een kerstboom en lichtjes, en we hebben Christmas pudding gehad en Christmas crackers opengeknald. In een Christmas cracker - een soort cilindervormig kadootje dat je met twee uit elkaar trekt en knalt - zit altijd één flauw mopje op een papiertje en één willekeurig speelgoedje...

hahaha
Fijne Cambridge Christmas, allemaal!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ik me nu ineens afvroeg: kunnen die Cambridgeianen je naam uitspreken? hehe sorry, vreemde hersenkronkels... :)
You rule my friend!
Beth xx

Maartje zei

Haha, helaas niet. Mawr-chah? Maahtyu? Marsha? Maajrty?