donderdag 15 november 2007

Eerste dag van de zevende week! Dat betekent, nog twee weken trimester. (Want de weken beginnen op donderdag. Ik weet het. Cambridge. Niks mag gemakkelijk zijn. Op het emailsysteem dat we gebruiken heet het delete-knopje voor je emails "Expunge".) De weken vliegen hier voorbij - terwijl je 's avonds nog maar een vage herinnering hebt van wat je 's ochtends hebt gedaan.

En dat is leuke dingen! Hopelijk! Of in mijn geval, waarschijnlijk iets in de trant van, slapen of thee maken of doen alsof ik niet slaap of bagels eten. Bagels zijn mijn nieuwe lievelingsding, samen met misschien J.D. Salinger. (Ik heb net Franny and Zooey gekocht in een tweedehands sale.) En Milton! We hebben twee hele weken voor ons laatste essay omdat Paradise Lost zo lang is, dus ik kan doen alsof ik een weekend heb. Te gek.

Ook te gek: Topshop. Het beste aan de winter, naast Sinterklaas en Chrismukkah, is duidelijk winterjassen. Woo.

Ik heb mijn timer ontdekt!

Geen opmerkingen: