woensdag 10 oktober 2007

Vandaag gegaan naar: les, les die pas volgende week begint, twee verschillende bibliotheken, Sainsbury's. Productief? Ik heb geen idee meer. Het probleem met zo weinig les hebben en zo veel zelfstandig rommelen met boeken is dat het concept tijd een beetje flou wordt.

(Van uitrekenen hoeveel dagen ik al in Cambridge ben krijg ik hoofdpijn, bijvoorbeeld. Maar dat krijg ik meestal van wiskunde ahaha haha ha?)

Het begint herfst te worden! Te merken aan het snertweer gisteren en de glorieuze zonneschijn + herfstblaadjes vandaag. En het feit dat ik bijna niet meer gewoon mijn sjaal kan aandoen om boodschappen te gaan doen.

Newnham is trouwens geweldig gesitueerd, voor dit weer. Recht tegenover de faculteit Engels. Voor mijn nine o'clock lectures - standaardtaal voor "onmenselijk vroeg" - rol ik uit bed, in jeans, vis ik mijn sleutels uit mijn sokken of van tussen mijn kussens of waar ze op welke manier dan ook zijn beland, het is altijd een spannend mysterie, en ga ik naar de les. Gelukkig zijn mijn nine o'clock lectures interessant (wat in Cambridge eerder "ik heb een vaag idee waar de professor het over heeft" dan "niet saai" betekent - alles is op de een of andere manier boeiend), en heb ik er maar een of twee per week. De arme biowetenschappers, als ze pech hebben, kunnen er zes hebben. Buuh.

Ik moet foto's trekken, voor het weer slecht wordt! Maar pas na ik mijn kamer heb opgeruimd, en daarvoor moet ik eerst mijn derde mandarijntje eten. (Kijk, papa, ik eet fruit!)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

She's a Herman, she's a Herman!
Together we went to Centerpark.
Together we had a girsnight out
and we will be missing her.
We hope she will miss us too...
Kus,
Beth xx

Anoniem zei

hey maartje!!!!!!!!
ik ben eva je liefste nichtje!!!
kan je een foto van je lief op je blog zetten????



-xxx- Evatje!!!!!